Bibloteket

Hejhej vet ni vad jag drömmde? Jag drömmde att jag hade flyttat till en villa i paris och grannen var nick jonas(????) och jag hade en dejt med honom och vi skulle gå på bio men vi insåg att inte vi var rätta för varann, puh för jag gillar Joe<3. Iallafall så jag gick hem och jag frågade mamma om jag fick ta bilen till Bibloteket och sen gick jag in där och då var Roxana där :) såklart och det var typ Blogg-rea och hyllorna var av moln och roxana ba : MIKAELA ALLA  VILL KÖPA DIN BLOGG! Jag ba VAA :D och sen gick vi upp till 10 molnet där min blogg fanns www.micahsdreams.blogg.se och dom ba om du skriver mer på den kan du få 2000000 kr! Jag ba okej men sen tänkte jag vad händer med www.micah.blogg.se dom ba oroa dig inte, den får va på bibloteket och så var det en lucka på bibloteket , han ba stoppa in den här , jag ba hur länge ska den vara här? Han ba 7 år, jag ba glöm det :) så gick jag till bilen och någon jävla unge hade tagit sönder rutan. :( Hahahahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0