Mardröm!

Hej allihop ska berätta om den mest värsta dröm jag någonsin haft! det var efter skolan och mina 2 kompisar  ville komma hem till mej och en av dom sa  vi leker en lek vi andra ba okej och sen band hon fast oss vid en stol och sen skrattade hon och sa att den ända vägen vi skulle kunna komma ut var att skära bort bennen. och vi gjorde det och det var så jävla läskigt  och det var blod över hela lägenheten! Och jag var i min förra lägenhet och sen rymde vi från den där kompisen var helt galen och sen band hon fast oss vid en måltavla vid en tågräls och tåget var på väg och vi var tvungna att äta så mycket att bandet skulle sprika och sen kräktes jag upp mina inelvor. Och sen var det jag och min normala kompis åkte buss till solna centrum och vi var jagade av alla! Och busschaffören körde oss fel och tänkte sjuta oss och alla jagade oss och det var sååå jääävla läskigt!!!  och sen helt plötsligt var jag i skolan igen jag hade dagdrömmt på lektionen och Joe Jonas var lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0