Stort spökslott meeeed fiskpinnar??

Hejhej allihop idag drömmde jag att jag skulle åka till mitt landställe men det var storm och hela huset rasade och vi hade ingen bencin hem, så vi gick till grannen och frågade om vi kunde sova över där. Och det var ett stort spökslott och jag såg alla spöken flygga omkring, som om det var något spökhotel eller något. Och sen visade hon som bodde där vägen till det rummet jag skulle sova i . Det var ett rosa rum med massa blommor på väggarna och när jag kollade ner på sängen så låg det en JÄTTE FISKPINNE i sängen!! Och den hade ögon och den sov i min säng! ocvh jag väntade hela natten att den skulle gå och det hade blivit morgon och jag var så irriterad på fiskpinnen att jag hällde citron i dens ögon. Och han ba AAAJJJJ ! och sen fick jag sova där:)

Jag sitter ner och håller i mina ben,fiskpinnen sover och det är morgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0